شرکت تولید محتوا - فعالیتهای شرکت تولید محتوا چیست؟
شرکت تولید محتوا چیست و چه خدماتی را ارائه میدهد؟ این سوالی است که ممکن است برای افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و کسبوکارهای آنلاین فعالیت دارند پیش آید. این روزها هر کس که با کسبوکار در فضای مجازی آشنا باشد و یا دارای وبسایت و شبکه اجتماعی خاصی باشد به اهمیت تولید محتوا پیبردهاست. از آنجایی که هر کسی نمیتواند در زمینه تولید محتوا کار کند، صاحبان وبسایتها و یا پیجها فردی و یا شرکتی را که در این زمینه تخصص دارند پیدا کرده و از دانش آنها در جهت تولید محتوای سایت و یا پیج خود بهره میبرند. این فرد و یا شرکت باید دارای ویژگیهایی باشند؛ ولی قبل از فهمیدن ویژگیهای آنها بهتر است با تولید محتوا و انواع آن آشنا شویم تا بر اساس ویژگیهایی که هر نوع از تولید محتوا دارا است، بتوان بهترین شرکت را در این زمینه پیدا کرد.
تولید محتوا در مشهد
تولید محتوا چیست؟
تولید محتوا ابزاری متنی و یا غیر متنی است که توسط آن میتوان دادههایی را در سادهترین حالت ممکن به مخاطب منتقل کرد. محتوا تنها برای فضای مجازی نیست و میتواند هر نوع رسانهای را شامل شود. به نوعی هر چه میخوانیم و یا میشنویم تولید محتوا نام دارد.
وبسایتها رسانههایی هستند که بدون داشتن محتوا نمیتوانند منظور خود را به کاربرانشان نشان دهند؛ از این رو نیازمند تولید محتوای اصولی هستند. از طرف دیگر این روزها رتبه سایت در موتورهای جستجو به ویژه گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. برای به دست آوردن رتبه بالا نیازمند تولید محتوای غیرکپی و مناسب با موضوع سایت هستید؛ زیرا در این صورت است که گوگل به سایت شما امتیاز مثبت داده و رتبه خوبی را به سایت میدهد. از این رو تولید محتوا از اصلیترین عناصر وبسایت بوده و میتوان گفت سایت با محتوای مناسب است که زنده است.
با تولید محتوا، هزینههای بازاریابی خود را کاهش دهید
محتوا دارای ویژگیهای بسیاری است که از بین آنها میتوان به مهمترین نکته یعنی کاهش هزینههای بازاریابی اشاره کرد. تبلیغات چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی هزینه سنگینی را برای صاحب کسب و کار در پی خواهد داشت؛ اما داشتن سایتی که با محتوای خوب ویژگیهای برند شما را به گوش مخاطب برساند، به نوعی در افزایش محبوبیت برند مورد نظر تاثیر بهسزایی دارد. از این رو تولید محتوا توسط شرکت تولید محتوا کاربلد میتواند در رشد کسب و کار شما موثر باشد.
امروزه تولید محتوا یک صنعت بزرگ محصوب شده و افراد بسیاری تحت عنوان محتواکار فعالیت دارند. کسبوکارهای بسیاری برای رسیدن به موفقیت در بستر اینترنت تولید محتوای خود را به مجموعه و یا شرکت تولید محتوا میسپارند. جمله محتوا پادشاه است گواه تاثیر بالای تولید محتوا در موفقیت کسبوکارهای آنلاین است.
تولید محتوا در مشهد
انواع تولید محتوا
تولید محتوا دارای انواع متفاوتی است که هر کدام از آنها به نوبه خود میتواند تاثیر مثبتی بر روی سئو سایت مد نظر شما داشته باشد. در ادامه با چند نوع از مهمترین انواع تولید محتوا آشنا میشویم.
تولید محتوا متنی
این نوع از محتوا که پرکاربردترین محتوا برای سایتها است، تنها از کلمات برای تولید آن استفاده شده است. در چنین محتواهایی باید متن کوتاه باشد و در قسمتهای مختلف سایت برای توضیح درباره مطلبی نوشته شده باشد. محتواهایی که متنهای طولانی دارند و در چندین صفحه ادامه دارند معمولا به صورت PDF در سایت منتشر میشوند. از بین این محتواها میتوان به اطلاعات کوچکی که در رابطه با نوع کسب و کار مد نظر در گوشی و کنار سایت پیدا میشود، اشاره کرد.
تولید محتوا بصری
تولید محتوا بصری از تصاویر و یا گالری عکس تشکیل شده که به وسیلهی تصاویر موضوع مورد نظر را برای کاربر به نمایش درمیآورند. این نوع از محتوا خود دارای انواع مختلفی است که پرکاربردترین آن را میتوان اینفوگرافی دانست. اینفوگرافیها به خصوص در شبکههای اجتماعی که تنها با یک عکس باید اطلاعات بسیاری را به کاربر داد، مورد استفاده قرار میگیرند. از دیگر کاربردهای اینفوگرافیها میتوان به استفاده از آنها در مقالات آموزشی اشاره نمود.
تولید محتوای ویدیویی
در بین تمامی محتواها، محتواهای ویدویی بیشترین طرفدار را دارند زیرا از نظر پردازش در مغز انسان نیز 60 برابر بیشتر از محتواهای متنی موثر هستند. سرمایهگذاری بر روی محتوای ویدیویی میتواند موجب موفقیت سایت شما شود.
تولید محتوا صوتی
نام دیگر این تولید محتوا پادکست نام دارد و دارای طرفداران خاصی در نوع خودش است. این محتواها در رابطه با محتواهای آموزشی تاثیر بسیاری دارند زیرا با گوش دادن به آنها یادگیری موضوع مد نظر راحتتر شکل میگیرد. پادکستها برای متنهای خبری نیز مناسب بوده و در آنجا نیز از تولید محتوای صوتی مورد استفاده قرار میگیرد. افرادی که در حین رانندگی و یا گوشی دادن با هندزفری از چنین محتواهایی استفاده میکنند، تاثیر بهسزایی را در یادگیری خودشان مشاهده میکنند.
تولید محتوا در مشهد
تولید محتوا اسلاید شیر
ترکیب چند عکس نوشته با هم این نوع از تولید محتوا را ایجاد میکند. تولید محتوا اسلاید شیر در کشورهای اروپایی و آمریکایی طرفداران بسیاری داشته ولی در ایران برای آن کمتر فرهنگسازی شده به صورتی که تعداد اندکی از وبمستران ایرانی از این نوع تولید محتوا برای سایتهای خود بهره میبرند.
تولید محتوا تلفیقی
اکثر تولید محتواها در سطح وب متشکل از این نوع تولید محتوا هستند. به طور مثال ترکیب چند محتوا میتواند به صورت زیر رخ دهد:
- محتوای متنی + محتوای ویدیویی
- محتوای متنی + محتوای بصری
- محتوای متنی + محتوای تصویری + محتوای ویدیویی
- محتوای متنی + محتوای تصویری + محتوای ویدیویی + محتوای پادکست
لازم به ذکر است که تولید محتوای تلفیقی میتواند سئوی بهتری را برای سایت به وجود آورد. از طرف دیگر کاربران نیز به این نوع از تولید محتوا علاقه بیشتری نشان میدهند؛ زیرا با ترکیبی از تمامی این محتواها بهتر میتوانند منظور نویسنده را درک کنند. مطالب بسیاری وجود دارند که بدون ارائه محتوای تصویری قادر به فهماندن مطلب مورد نظر نیستند.
تولید محتوا در مشهد
تولید محتوا خبری
این نوع از تولید محتوا توسط خبرنگاران تهیه شده و صحت آنها برای انتشار باید بررسی شود. این نوع از محتوا تنها محتوایی است که شامل قانون کپی رایت نمیشود. مهمترین بخشی که در رابطه با محتوای خبری وجود دارد تیتر آن برای جلب توجه مخاطب است.
تولید محتوا آموزشی
این نوع از تولید محتوا را میتوان حساسترین نوع تولید محتوا دانست؛ زیرا مطالب ارائه شده باید در جهت رفع مشکل کاربر نوشته شده باشد. البته این محتواها نیز مانند دیگر محتواهای موجود در سایت، باید از قوانین سئو پیروی کرده باشند.
تولید محتوا کپی رایتینگ
این نوع تولید از محتوا بیشتر در سایتهای فروشگاهی دیده میشود. محتواهای تلفیقی، متنی و بصری میتوانند در کپی رایتینگ استفاده شوند.
در مسیر انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ یکی از فاکتورهایی که معمولا در نظر گرفته می شود، بحث تعرفه ها و هزینه هاست.گاهی ترس از هزینه ی زیاد ممکن است فرد را مجاب کند تا به جستجوی ارزانترین آژانس دیجیتال مارکتینگ بپردازد. اما مراقب باشید!
چگونه می توانیم با حداقل هزینه ها بازاریابی دیجیتال برند مان را مدیریت کنیم؟ اصلا چرت آژانس دیجیتال مارکتینگ؟
فراموش نکنید که معنا و مفهوم مارکتینگ وسیع تر از آن چیزیست که به نظر می رسد و روز به روز بر وسعت آن نیز افزوده می شود بنابراین برای اینکه در این مسیر جایگاه خود را پیدا کنید به کمک متخصصین این زمینه نیاز دارید. افراد سودجو و غیر حرفه ای در این حوزه بسیارند که ممکن است در قبال مبالغ اندک و غیر منطقی خود را به عنوان یک دیجیتال مارکتر حرفه ای معرفی کنند. بنابراین برای انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ اولویت اول خود را تجربه و سابقه ی آژانس مورد نظر قرار دهید.
منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس
محتوا ,تولید ,محتوای ,نوع ,سایت ,شرکت ,تولید محتوا ,و یا ,نوع از ,است که ,تولید محتوای ,شرکت تولید محتوا ,محتوای تصویری محتوای ,متنی محتوای تصویری ,نیازمند تولید محتوای
درباره این سایت